Site Dönüşümlerini Geliştirmenin Yolları

Site Dönüşümlerini Geliştirmenin Yolları

Site Dönüşümlerini Geliştirmenin Yolları

Satın alma işlemlerini kasanın tam ortasında terk eden yada sepette bırakan müşterileri yeniden kazanabilirsiniz.

Sizler için daha fazla müşteriyi alıcılara dönüştürmenin yollarını düzenledik.

1. Müşterilerinizin aradıklarını bulmalarına yardımcı olun

Ürün bilgileri kafa karıştırıcıysa veya ne için geldiklerini hızlı bir şekilde bulamazlarsa müşteriler sitenizi terk edebilir. Ziyaretçiler genellikle bir siteye ana sayfa veya kategori sayfasından girerler. Kullanıcıların belirli ürünleri daha az tıklamada bulmasını kolaylaştırmak için sayfalarınızın bazılarını dikey olarak birleştirerek düz bir gezinme veya hiyerarşinizi 1-3 katmana yoğunlaştırmanızı önerilir. Site içi arama gezinme özelliğiyle, birçok alıcı bilgi bulmak için ürün adları yerine genel ifadeler arayacaktır. Belirli ürün adları yerine genel ifadeler (ör. “Erkek sandaletleri” veya “Telefon kapağı”) kullanmak, müşterilere aramalarını genişletme ve istediklerini bulma fırsatı verir.

2. Alakalı trafik elde edin

Ürününüze ihtiyaç duymayan alıcıları çekmek satışa dönüşmez. Düşük dönüşüm, içeriği ve iletileri yanlış yerlerde veya istenmeyen alıcılara tanıtabileceğinizin ilk ürün göstergesi olabilir. Ücretli arama hesabınızdaki arama sorgularına göz atın ve alakalı kitlelere negatif anahtar kelimeler eklemekten faydalanıp faydalanmayacağınızı belirleyin. Yaygın bir hedefleme hatası, genel ürün grubunuzla alakalı olabilecek, ancak hedef kitlenize hitap etmek için çok geniş olan zengin anahtar kelimeleri seçmektir. Ürününüzü ihtiyaç duyan alıcılarla daha yakın hizalamaya yardımcı olmak için sitenizi ve anahtar kelimelerinizi optimize etmeden önce kitlenizin kim olduğunu iyi anlamalısınız.

3. Ödeme süresini kısaltın

Müşterilerinizden uzun, gereksiz bilgileri doldurmalarını istemek, başka bir yere gitmeye karar vermelerinin nedenlerinden biri olabilir. Alışveriş yapanların % 27’si, ödeme işlemi çok uzun veya karmaşık olduğu için bir siparişi terk ediyor. Tamamlanacak alan sayısını en aza indirerek tıklama noktalarını azaltıp müşterilerinize yardımcı olabilirsiniz. Otomatik doldurma posta kodu, şehir ve ilçe gibi ihtiyacınız olan bilgileri çıkarabilecek teknik düzeltmeleri yapmalısınız. Opencart için bu konuda size yardımcı olabilecek hızlı çözümümüz teksayfa ödeme modülüdür. Opencart teksayfa ödeme modülü veya hepsiburda tarzı ödeme modülü ile bu sorunu ortadan kaldırabilirsiniz.

4. Etkileyici bir görsel ürün deneyimi sağlayın

Ürün görüntüleri söz konusu olduğunda, çalışmalar kalitenin güvenilirlik kazandırabileceğini göstermektedir. E-ticaret sitesi kullanıcılarının % 75’i, ürün resimlerini yakınlaştırma özelliğinin satın almadaki en önemli nedenlerden biri olarak sıralamaktadır. Ürün görsellerinin, ürünün tam görünümü ve boyut karşılaştırması dahil olmak üzere çeşitli açılarla sağlanması, alıcı için ikna edici olmaktadır. Örneğin, bir müşteri sitenizde sırt çantalarını gözden geçiriyorsa, sırt çantasını giyen bir kişiyi sergilemek faydalı olabilir. Müşteri, omzunun üzerinden tutulduğunda torbanın nasıl görüneceğini görselleştirebilir ve bu şekil onları satın almaya daha yakın hale getirebilir.

5. Müşterilerinizle güven kazanmanın yollarını arayın

Kullanıcılar bazen ödeme bilgilerini e-ticaret siteleriyle paylaşmaktan rahatsız olurlar. 2017  araştırmasına göre, ödeme işleminden vazgeçen kullanıcıların % 19’u kredi kartı bilgileriyle siteye güvenmedikleri için bunu yapıyor. Yeni bir iş yapıyorsanız, bu güveni oluşturmak zaman alabilir. Algılanan güvenliği artırmanın bir yolu, ödeme sayfanıza bir site mührü veya güvenlik rozeti eklemektir. Norton Secured, Google Trusted Store ve BBB’den alınan rozetler, kullanıcılara çevrimiçi ödeme yaparken en iyi güven duygusunu verir. ETBİS güven damgasıda etkili olacaktır.

6. Alternatif ödeme seçenekleri sunun

Aynı çalışmasındaki kullanıcıların yüzde 35’i kontrol etmek için bir hesap oluşturmak istemez. Kullanıcıları sitenizde tutmak için alternatif ödeme yöntemleri sunmayı düşünün. Alternatif ödeme çözümleri daha hızlı bir ödeme sağlayabilir siz ve müşterileriniz arasındaki güveni artırabilir. Yerleşik ödeme yöntemlerinin güvenliği kanıtlanmıştır. Sitenizde tanınmış ödeme yöntemleri sağlayarak müşterilerinizin satın alma işlemlerini yaparken kendinden emin ve güvenli hissetmelerine yardımcı olabilirsiniz.

Alternatif ödeme yöntemleri ile ilgili birçok opencart modül bulunmaktadır. Site Dönüşümlerini Geliştirmenin Yolları ve alternatif ödeme yöntemi kullanmak için bizimle iletişime geçiniz.

Daha fazla bilgi.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s