Haber scripti php ajax hazır

Pro tasarım içerik yönetim sistemi için hazırladığımız ajax yönetim panelimizin demosu yüklendi.
Yönetim Paneli Demo İçin Tıklayınız
Yeni yönetim panelimiz tüm scriptlerimizin 3 ve özel versiyonlarda bulunacaktır. Pro tasarım içerik yönetim sistemi kullanan müşterilerimiz güncelleme için müracat etmeleri gerekmektedir. Müracat için tıklayınız
V3 ve altı versiyon kullanan müşterilerimiz yeni içerik yönetim sistemimizi kullanmaları için versiyon yükseltmeleri gerekmektedir.
Versiyon yükseltme ile ilgili detaylara buradan ulaşabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

